HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.01.10. 00:00 Kneerd

Cseppek

Szia

Mint azt ma hajnalban megígértem, így hát vissza tértem. Vissza utalva az előző bejegyzés címére „elkezdem” na ez nem csak az írásra vonatkozik spontán hanem arra is például, hogy vissza szedjem az elveszet kilóimat. Na ezt ma reggel el is kezdtem mivel azzal indítottam a napot hogy leszaladtam a patikába és vettem egy 100ml-s Béres cseppet, állítólag az étvágyat csinál meg az ilyen nátha meg egyéb korság időszakban nem árt ha megerősíted magadat. Na minden esetre ma 5 étkezést vittem végbe méghozzá elég szisztematikusan mivel minden 3 órában táplálkoztam, na nem kell nagy evésekre gondolni  csak 1-1 szendvics vagy chilisbab csúszott le. Szóval ma már volt étvágyam, nem tudom mennyire köszönhető ez a gyógyszernek, lehet, hogy inkább csak placebo hatás az egész, de ez nem is számit a lényeg a végeredmény. Aztán még ma válaszoltam egy két pszicho kérdésre, hont is foglaltam. De a legfontosabb hogy beszéltem anyával. Felvilágosítottam, hogy gáz van Európában vagy is éppen arról hogy nincs gáz Európában, így ezért sütkérezzenek ameddig csak lehet. Na mára ennyit. Csoki

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr76868492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása