HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.09.19. 23:43 Kneerd

Szóval eljött Eger

Szia, Kedves Olvasó

Visszatértem. Egyrészt mert egy páran hiányolták szerény személyem. Másrészt pedig most jött el az a pillanat, amikor infót kell adnom magamról. Mivel egy jó ideje tényleg nem hallattam a hangom. Most nem mennék bele a nyári sztorikba, mivel ha lett volna valami eget verő újdonság azt, valószínűleg akkor megosztottam volna a nagyérdeművel. Na, jó volt egy két kisebb mozzanat, mint az az egy hét a Balcsin a Petiékkel. Oda azért bánom, hogy nem mentünk többen. Ja meg voltam a Magyar- románon. De ebből is látszik, hogy tényleg egy merő unalom volt a nyaram, ha ennek a meccsnek is hír értéke van az élmények között. Szóval mindent egy bevetve már vártam az őszt és azt is, hogy visszatérhessek Egerbe. A szeptember elég jól indul mondhatni a sulit meg előző két hét olyan volt, mint amolyan kisnyár. Esküszöm több minden történt, mint ezt megelőzően. Volt melóm. Végre eljutottam a ZéPé-be, rögvest egy mást követő három koncert re mindegyik jó volt, egyik másik, azért mert találkoztam a barátaimmal, a Magna meg azért volt jó, mert Magna volt és az pedig mindig jó. Csak hát arra már egyedül kellett mennem, mert sajnos szűk körömben ezt a zenét mégsem szeretik, vagyis lehet, hogy nem értik, aki meg szereti, és talán érti is, na, ő… Hát ennyit röviden a nyári és őszi élményekből. Ebbe gondolom még nem fáradt bele a szemed. Folytatom is inkább. Szóval eljött Eger amitől a felpezsdülést a pörgést az adrenalint vártam, de… Igen a jó öreg de. Valahogy gyorsabban futottam neki mint amekkorát valójában ugortam. Na, ez most gondolom elég érthetetlen, amolyan Ádis kódolt mondatnak tudhatjuk be, de nyugi mindjárt kifejtem. Arra gondoltam, hogy többet vártam az egésztől valami olyasmit, mint tavaly ilyenkor. Tudom, tudom, hogy azzal az első két hónappal magam sem voltam megelégedve, de még is vártam az újdonság varázsát. Persze itt most nem arra gondolok, hogy most rossz lenne a társaság, mert nagyon örülök, hogy Gang tagokkal lakhatok együtt annak ellenére, hogy olyan rendetlenek hogy arra nincs szép szó, de hát ezt már tudtam akkor mikor belementem az együtt lakásba. Szóval velük nincs is gond. A suli maga nem rossz, ahogy vártam keményedik nőnek az elvárások, de hát ez a végzősök sorsa. Azért nagyon remélem, hogy ezt a sorsot még egyszer átérezhetem. Természetesen egy másik szakon. Mert ezzel a jelenlegivel minél gyorsabban végezni akarok. A csoportom is aranyos a lányok szépek maradtak a két fiú meg ugyan olyan bolond. Azért igyekszek belerázódni a dolgokba, azt hiszem, még túl merev vagyok. Meg fel is kell dolgoznom azokat az emóciókat, amik értek. Na, most elfáradtam. Remélem, hogy kedvében tudtam járni minden egyes hiányolómnak. Na Csoki

 

Ui.: Egy fiú nem lehet szép. De azért köszönöm.           

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr961393702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása