HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2010.03.17. 06:31 Kneerd

Hullámvasúton

Szia, Kedves Olvasó

Nem tudok aludni, noha már idestova 24 órája talpon, vagyok, valahogy még se jön álom a szememre és hát lássuk, be a gondolataim sem hagynak magamra egy percre sem nem hogy egy alvásnyira. Vannak az ember életében sűrű napok, azt hiszem ez megint egy ilyen volt. Egy igazi haláli hullámvasút ahol voltam fent is lent is. Minden a reggeli orvosi vizsgálatokkal kezdődött semmi extra nem volt szerencsére, igaz már nagyon gyorsan túl akartam esni ezen a procedúrán. Végül is egy negatív lelettel zártam, szóval jöhet az újabb találgatási időszak, hogy miért is vagyok gizda és sápkóros. Hát állok elébe. Nos mivel ezt a procedúrát viszonylag jól letudtam . így folytatni tudtam a napomat a megtervezet rend szerint. Ami nem volt más mint hogy lejussak Egerbe és rögvest beessek órára kisebb kitérőt kitéve. Ezt is abszolválni tudtam. Persze az órák sem mentek el kaland nélkül, hiszen a szervezetem igen csak hiányolta már a táplálékot délután 3 fele, hiszen addig csak 3 gofrival adományoztam meg. Persze ezt is kiküszöböltem a remek helyzet felismerésemnek és egy segítő kéz segítségének köszönhetően. Az óránk után végre megmászhattam a hegyet, hogy hazaérjek. Itthon most szűkített létszámba fogadott a társaság. De velük se találkoztam, sokat mert éppen akkor mentek testet formálni. Kapva az alkalmon én is velük tartottam, de én inkább csak bőrszínezésre ugrottam be az Investbe. Aztán meg volt időm végre kitakarítani és felmosni a szobámat nyugiban. Ez egy kicsit feltöltött, azért még is igaz hogy jobb rendben lakni. Aztán eljött az amire e napon első részben vártam Inter meccs a BL-ben síkideg is lehettem volna a hétvégi meccsből kiindulva de nem éreztem mégsem semmi frusztrációt. Bíztam a fiukban és lám bejött. Azért a történeti hűséghez hozzá tartozik, hogy a meccs ideje alatt filmet néztem (szállítmány?). De a lényeget pont láttam!!! Nos, alapozásnak nem is lehetet volna jobb egy Inter győzelem egy FankaDeli koncertre. Ekkor már nagyon pörögtem jó érzés volt, hogy simán józan állapotba olyan állapodba tudtam felpörgetni magam, hogy jó formán még most is annak az adrenalin löketnek az állapotában vagyok. De itt megint élnem kell a történeti hűség jogával hiszen már a készülődési folyamat kellős közepében meg jelent egy srác az ablakban egy fél üveg vodkával és energia itallal... innentől a menet érthető.  Hát valahogy csak levergődtünk az ominózus szórakozóhelyre ahol a kedd éjszakáinkat töltjük most már hozamosabb ideje. Nagy örömömre még nem csúsztunk le a koncertről. Hála az égnek! Jó volt egy két szám, amit nem nagyon vágtam, de amiket ismertem azokat nagyon szerintem én voltam lent a legnagyobb Fanka-fan . Na, ez újabb pluszt adott az eddig is egetverő hangulatomhoz. No meg az se elhanyagolható, hogy olyan személyek jelentek meg a társaságomban, aki jelenléte elég fontos számomra. Persze ha sok olyan emberrel veszed, körül magad az nem azt jelenti, hogy azok is ugyanúgy bírják egy mást, mint te őket. És ez most nem is volt annyira tapasztalható jelenség, de hát még is kiborult a bili. Így szépen a hullám vasút a nagyhurkot megtéve egyenest velem az első ülésben elindult lefele. Nem tudom, hogy ki hogy van vele? Én, ha szeretek valakit és esetleg olyan dolgot hallok róla, ami felkavarhatja, a lelkét akkor kussolok, és nem beszélek hiába. Tudom. – Ádi te sose beszélsz!!! De akkor is azt mondom és vallom h az ember annyi fölösleges infót hall és raktároz el és emészti magát ezeken, hogy inkább kár ezekről tudni. Ráadásul, ha olyan emberről van szó, aki igen is fontos a számodra azt alapból véded az ilyen dolgoktól. De hát a titkok azért vannak, hogy kiderüljenek így ez most sem történt más képen… És ilyenkor persze rajtad csattan az ostor, mert csak kíméletes akartál lenni. De az igazat megvallva nincs teher rajtam. Szeretem a „húgomat”  és, csak védeni akartam. Ahogy Ő véd minden egyes ölelésével. Még ha Ő ezt nem is tudja, de nekem sokat nagyon sokat számít. Most meg itt fekszek, a nap már teljesen fent van a normális emberek most ébredeznek és elkezdik a maguk kis életét. Én meg azon tűnődök, hogy mi a barátság, bizalom, szerelem, titok, kímélet, érés ezek és még sok-sok más kavarog az elmémben. - Mi lesz veled Ádi? Elalszol végre? Vagy talán jobb lenne, ha felkelnél! Dama la nob!!!  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr861846095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása