HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.01.10. 22:48 Kneerd

Semmiség

Szia

Ma folytattam a csepegtetést, de valahogy most nem volt túl jó étvágyam, de azért megettem a szokásos adagot és betartottam a szokásos ritmust is. Már a beszélhetünk két nap után megszokásról. Igyekszem most végbe vinni ezt a kúrát. Azért az evésen kívül csináltam mást is tanultam és játszottam. Az a baj, hogy mostanában lazábbra veszem a tanulást, bár a pszicho már egész jól megy, de modnevfilből még mindig nem tartok sehol az a gond hogy nem nagyon izgat és semmi értelme nem volt azoknak az óráknak, amikre bementem a kár másnaposan is, mert semmi nem maradt meg tulajdonképpen már akkor nem éreztem magamnak ezt a tárgyat. Azért remélem valahogy csak meg oldom. A honfoglaló is fel szokta húzni az agyamat szóval azt is hanyagolom. délután szundikáltam két evés között pedig sétálni akartam, bár kitudja talán jobb is, ha most nem megyünk levegőre huzamosabb ideig, egyrészt mert hüvi van más részt, pedig azért mert csupa por az egész. Most meg kicsit elszontyolodtam, mert X-elt az Inter. Ja, ma is beszéltem anyával. Már csak csütörtökig kell kibírni nélküle. Nehéz, lesz, de mit tudok csinálni. Na szerintem még nézem a tévut aztán beszundizok. Pedig ma nagyon party hangulatom volt. Na, sebaj, majd otthon bulizok, remélem mihamarabb. Na csoki!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr17870003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása