HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.03.30. 22:35 Kneerd

Nem rossz csak eleven

Szia! Vége az új hét első napjának és most tényleg vége semmi buli semmi tánc. Ma alvás van. Talán… Jobb ha a tegnapi utazástól kezdem mert nagyon vicces volt, rá kellett döbbeni hogy a békák hülyék. Tudni illik miután letértünk az autópályáról, bele csöppentünk egy béka invázióba. Öcsém! Ennyi békát és mind át akart jönni az úton, mit se mondjak nem mindnek sikerült. De ez van ez a békák sorsa. Csak placcsannak és kész. Azért sajnáltam csórikáimat. Na, jó tudom ez elég semmit mondó sztori volt. Ma egy ZH-ra ébredtem. Mit volt mit tenni lementem megírni mondván adok magamnak egy sanszot. Megérte összedobtam magamnak egy 61% dogát, mondhatni semmi tanulás után. Nem tudom meddig játszatok még így de eddig mindig jó lapok jöttek le, hát hülye lennék nem ráhívni. Majd lehet hogy ez az sorozat megbukik csütörtökön bár már az sem mérvadó mert az is eldőlt már a múlthéten. A lényeg az hogy most túlvagyok egy ZH sorozaton. Bár pihenni nincs idő mert előttem áll az a rohadt ifjúsági koncepció amiből holnap kénytelen leszek írni vagy 4 oldalt. Sebaj megoldom ezt is. Jaj ma nagyon rossz voltam vagyis inkább csak eleven de mindenen röhögtem főleg a konfliktus megoldó tréningen voltam felpörögve, ezt betudhatjuk a fáradságnak, a szomorúságnak, a szereplési vágynak. Fáradság hát fogjuk a tavaszra és arra hogy egy hosszú-hosszú tél van mindannyiunk mögött. S lássuk be a sok buli az utazás a sport is elég fárasztó. Szomorúság, na igen elégé meg visel ez a morál ami körül vesz, aztán ezeknek tetejébe túl sok olyan dalt hallgatok ami beforgat, az is igaz hogy csak azért tudnak lehúzni mert igazat szólnak. Legyen az az országom sorsa vagy a társadalom romlása vagy akár a szerelem… A szereplési vágy talán egyedül ez az egyetlen dolog a mi pozitív az alábbi felsorolásban. Főleg azért mert nem vagyok színes. Vagy az vagyok? Nem, nem csak magamat adom. Ez megígérhetem. A másik meg az hogy tudom azt hogy ezt a szakmát amit tanulok, nem igazán fogom űzni. –Akkor miért csinálod Ádi? Azért mert érdekelnek a témák, új emberek (új megyék :P). Stb… Juppy végre elkezdték a Showder Klubot, ezt csak azért említem meg mert éppen az megy. Juj ma kellet hangosan olvasnom gáz ráadásul sokat. Jó relatív sokat Ádinak sok. Minden eset re szerintem vettem az akadályt és jól eladtam az anyagot. Lépek. Na csoki!     

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr201036423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása