HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.11.10. 01:03 Kneerd

A csökönyös ember

Szia, Kedves Olvasó

A jó bevett szokás szerint ismét két hét után jelentkezek újra. Jó, a dolog érdekessége, hogy most hétfő van, vagy is kedd és én itthon vagyok és nem a Kazis buliban. De az igazat megvallva eléggé meguntam azt a „piacoskodást” ami egy-egy ilyen buli alatt folyik. A lányok csak teszik, magukat ki többet mutat keveset ad alapon ki pedig szégyellősen ribanckodik. A kanok meg kempelnek ha szakszóval akarok, élni. A gyengébbekért azért leírom közérthetőbben figyelik az „árut” jelen esetben a nőt. Persze a cél hogy minél részegebb legyen és ez által vihető. Nos, az ilyen helyeken nem közvetlenül pénzel, tudsz hozzá jutni az „áruhoz” hanem ennek alkoholba vagy ne add Isten, más bódítószerekbe átváltott formájával lehet sikereket elérni. Na persze ez sem garantált, mert ez egy olyan piac ahol az „áru” választja meg a „vevőt”. Van olyan hogy néha csak bele kostól az illetőbe és utána (feltehetően rengeteg, tapasztalatot szerezve) elhajtja a „vásárlót”. Van olyan, hogy cicázik vele és jól lehúzza, aztán lelép valami „szép” gyerekkel. No, mindegy valahogy most ilyen emócióim vannak a bulikkal kapcsolatban. Persze akkor itt most rögtön mondhatjuk, hogy savanyú a szőlő. De ez nem így van. Egyszerűen csak felbosszantott ez a látvány, és hogy tudatosult is bennem ez még borzasztóbb. Ja és ez nem azt jelenti, hogy ezen túl engem nem lát majd senki egy szórakozóhely „piac” sem. Mert ez így nem lenne valóság hű. Igen valószínűleg fogok még „piacra” járni, csak megpróbálok ezen a tevékenységen ritkítani. Mostanában igen csak ráébredtem erre, hogy semmi értelme nincs az egésznek, hogy miért azt már fentebb említettem. Na, jó a kis kikelésem után, ami valószínűleg nem igazán hatott meg senkit és minden bizonnyal le is hülyéznek, hogy mennyire nincs igazam. De én már csak ilyen vagyok ilyen csökönyös ember, aki csak a saját normáinak él. Belekezdenék az írásba. Nem akarok sokat beszélni az elmúlt két hétről. Amikor visszagondolok arra, hogy mi is történt velem akkor csak egy dalrészlet jut eszembe:”- Ne bánd, ami megtörtént, nem volt veled semmi baj…” na, ez a sorocska éppen kifejezi azt, ami eddig történt, hogy jó volt jó volt, de éppen jókor lett is „vége”. Most is nagyon csúnyán el tudtam volna szaladni. De szerencsére fentről fogták a kapucnimat és visszatartottak. Persze ez a fentség ez nem csak véd, pofoz is keményen, tegnap is oda sózott egyet az orcámra, de meg érdemeltem, mert nagyon kezdek tesznyévé válni. Na de addig nincs, baj még látom és veszem a jeleket. A legeslegjobb ebben az elmúlt időszakban a helloweenparty és a Magna koncert volt. Megyek, aluszok. Na, Csoki!!!    

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr61514378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása