HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.05.18. 22:57 Kneerd

Halmazok halmazán

Szia Kedve Elhanyagolt Olvasóm

Ha most azzal kezdeném hogy elnézést kérek azért mert nem írtam mióta, akkor az valamilyen szinten kicsit ismétlésnek tűnhetne hiszen az alatt az egy év alatt mióta vezetem ezt a kis naplót azóta jó pár bejegyzésemet kezdtem valamilyen magyarázkodással.

Az eszperentet rege óta nem volt épkézláb bejegyzésem, ez persze nem azért lett, így mert nem történt velem semmi érdemes dolog, sőt talán túl sok is, amit valószínűleg nem is tudok majd visszaadni 100%-osan de azért megpróbálom. Csak címszavakban. ARC-oskodás, eFeN, csajok, bulik haverok, suli, változás, idő, magány, erő…

Hát, ha ezt a sorrendet nem is fontossági sorrendben jegyeztem le azért egy halmazon szépen lehet ne ábrázolni. A főhalmaz a suli aztán ebben tényleg már össze-vissza gabalyodnak a kis buborékok. Ami mégis mostanában a legtöbb mozgalmat jelentette az életemben az az ARC-oskodás volt. Azzal hogy márciusban beadtam a jelentkezési lapomat azzal egy úton szintet is léptem. Kicsit olyan ez mit egy szerepjáték ahol gyűjtögeted a tapasztalati pontokat, majd ha elegendőt összeszedtél, akkor feljebb lépsz egy lépcsőfokkal. Nos, igen azt hiszem szükségem is volt erre a megmérettetésre, erre a változásra. Bár később kiderült, hogy nem én leszek az-az ember, akinek az arcával a sulit népszerűsíteni fogják, de jobb is ez így. Nekem talán nem is lett volna elég nagy arcom ehhez. Arról nem is beszélve, hogy én is nyertem egy csomó mindent és itt ne anyagiakra gondoljunk inkább kapcsolatokra, ismeretségekre és újabb tapasztalati pontokat. Na meg jó kis szórakozási lehetőségekre. A heti bulik után már igen edzetnek, mondhatom magam így egy eFeN már meg se kottyant. Jó kis mulatság volt, jó zenék sok pia és egy gyönyörű szép feleség, ami említésre méltó ezzel kapcsoltban. Na és ha már itt tartunk, térjünk ki a csajokra, mert lássuk be nélkülük nem élet az élet. Ráadásul az én életem meg végkép nincs meg csajok nélkül, még ha tudjuk is hogy az állandó barátnők számat tekintve elég silányul, állok. Persze lett volna rá sansz most is hogy legyen és megint minden happy, de nem. Annyira bonyolult szituba keveredtem, hogy nem tudtam magam elengedni éppen ezért nem is ment a dolog. A másik az, hogy találkoztam a feleségemmel, akivel papíron együtt vagyunk, de a valóságban igen csak plátói. És inkább csak kívánhatom, hogy egyszer olyan csajom legyen igazából. De ez még várhat magára. Most jön, a nyár remélem sok-sok Balatoni élménnyel, no meg ZéPé-vel. NA jó mára ennyi fért ki belőlem. Na Csoki!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr211130566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása