HTML

Kneerd 24 óra

probléma megoldás, tanács kérés/adás.

Friss topikok

  • Kovács Á: Tudod Ádi eltelt 6 és fél év mióta ezt a bejegyzés megírtad. Nem változtál semmit... Pedig kéne na... (2016.04.09. 23:39) A burokban élt ember
  • Videl(o_O): Látom ahogy gyülemlenek a felhők időről időre visszatérsz ide :) jó látni,hogy nem csak én vagyok... (2009.11.25. 21:50) Idegen tollakkal
  • IlKriSza: Szia Ekf Face Ádi!Eme este gyere eszperente estre velem!!!!Puszee (2009.09.16. 23:57) A láthatatlan háló
  • elfelejtettemajelszavam: És most mondhatok akármilyen gecinek.......de ez kell........ Kell, hogy csalódj az életben.... va... (2009.01.12. 12:22) Egyszer fent és mindig lent
  • elfelejtettemajelszavam: hát ez arcpirító.......... (2009.01.12. 12:09) A boldogság egyszer

Linkblog

2009.04.05. 01:59 Kneerd

Eszperente rege

Szeretettel esedezem nektek! Eme levelem egy mese, melyben hetem elemzem. Rengeteg eset esett meg velem, ezzel el is kezdem.

Hetem eleje teteje, melyben nem szerepelt benne egy eleven este, erre belekeveredtem egybe. Lelkemet fekete leves melengette. Ezt, megkeverve egy-egy serrel. Kedvem eresztettem egyre messzebbre. Zene kergette testem, ebben teljesen elernyedtem. Eszem keresve, helyemre eredtem. Fejem keddre emeltem. Ebben nem leltem kedvem, mert rengeteg lecke lepett el engem. Lelkem egyetlen egy jelenet emelte, ez melegnek lenge szelleme. Rendben lecke lerendezve. Ettem rengeteget vegyesen. Testem-befestettem egy szerkezetben, melyben rengeteg elem repdesett. Este lementem „kedvenc helyemre”. De kedvem szegte egy-egy kellemetlen egyed.  Egy eszme kergetett engem, fejem helyemre tegyem le. Letettem. Reggel felvettem, mert eszem kellett fejlesztenem. Este meccsre meredtem. Ez kedvem emelte.  Lementem „helyemre” de flesseltem. Estet feledve egy kedves egyeddel csevegtem, emesenen rengeteget. Szemem reggelre eresztettem le. De fel kellet repesztenem, mert mennem kellett eszemet fejlesztenem. Ezzel rendben meg lettem. Eleredtem nem Egerbe.

Tetszet eme eszperente rege?

Rendben! Nevessetek egyet! Szeretlek benneteket!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kneerd24.blog.hu/api/trackback/id/tr91046872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása